Pakiet aktywna mama

8h

Dostęp do kursu: 365 dni

O szkoleniu:
Ciąża i czas po porodzie to bardzo ważny okres w Twoim życiu. Dużo się zmienia, sporo rzeczy wygląda inaczej niż dotychczas. Jak uzyskać balans i spokój, a przy tym czuć się bezpiecznie? Najważniejszy jest Twój komfort i wybory, które Ci służą. Oddajemy w Twoje ręce pakiet Aktywna mama 4w1. To 4 wyczerpujące szkolenia, z których wiedza pomoże Tobie i Twojemu dziecku w zdrowym rozwoju.

Dla kogo są wartościowe te szkolenia:

  • Szkolenia skierowane są do <b>Kobiet, które planują ciążę, są w trakcie ciąży lub w ostatnim czasie zostały mamami</b>. <p><p>Jednocześnie szkolenie będzie odpowiednie dla osób pracujących z Kobietami, w każdym z powyższych etapów: <b>trenerów, dietetyków czy położnych.</b>

W pakiecie zawarliśmy całą naszą wiedzę, znajdziesz w nim:

  • 365 dni dostępu do szkolenia.
  • Kurs "Trening kobiet w ciąży i po porodzie"
  • 8h szkoleń wideo.
  • 20 webinarów trwających 15-30min.
  • 2 webinary trwające 90min.
  • Webinar "Żywienie kobiet w ciąży"
  • Webinar "Żywienie kobiet po porodzie i karmiących piersią"
  • Ebook "10 zasad aktywności w ciąży"
  • Szkolenie ma formę online to oznacza, że możesz w nim uczestniczyć z każdego miejsca z dostępem do Internetu.

Zakres szkolenia "Trening kobiet w ciąży i po porodzie" (20 webinarów po 15-30min)

  • Jakie korzyści daje regularna aktywność fizyczna w ciąży?
  • Jak zmienia się ciało w czasie ciąży i z jakimi dolegliwościami możesz się spotkać?
  • Mięśnie dna miednicy – jaką odgrywają rolę w czasie ciąży, porodu i po porodzie?
  • Jak prawidłowo aktywować mięśnie dna miednicy?
  • Zasady bezpiecznego powrotu do aktywności fizycznej po porodzie.
  • Jakie symptomy powinny Cię zaniepokoić i kiedy należy przerwać trening?
  • Najczęstsze dysfunkcje w okresie okołoporodowym i jak je rozpoznać?
  • Po co ćwiczyć w ciąży i jak dobierać ćwiczenia pod kątem celu treningowego?
  • Jak trenować mięśnie dna miednicy w ciąży na przykładzie konkretnych ćwiczeń?
  • Jaką rolę mają ćwiczenia oddechowe w ciąży i dlaczego są aż tak ważne?
  • Jak wracać do aktywności po porodzie (część pierwsza)
  • Jakie aktywności w trakcie ciąży są wskazane, a jakie nie? Dlaczego?
  • Jak zmienia się ciało w trakcie ciąży? Jak adoptować się do nich pod kątem treningowym? mówienie konkretnych ćwiczeń.
  • Brzuch w ciąży i po ciąży? Jak zająć się nim w bezpieczny sposób? Czego lepiej nie robić i dlaczego?
    Jak ćwiczyć mięśnie brzucha po ciąży i kiedy potrzebna będzie pomoc specjalisty? 
  • Ćwiczenia, które warto wykonywać w ciąży? Podział na różne części ciała. Omówienie i praktyka.
  • Wydzielanie relaksyny, a stretching w ciąży i po porodzie. Praktyka i teoria.
  • Połóg i powrót do aktywności po porodzie krok po kroku (praktyka. Część 2).

Materiały dodatkowe (2 webinary po 90min i ebook)

  • Ilościowe podejście do zakresu żywienia –
  • Przedziały prawidłowego przybierania masy w okresie ciąży.
  • Zapotrzebowanie kaloryczne z uwzględnieniem mikro i makro elementów.
  • Produkty wspierające rozwój dziecka – jak prawidłowo zaplanować swoją wiedzę, w oparciu o składniki pozytywnie wpływające na rozwój Kobiety i Dziecka.
  • Produkty nieodpowiednie dla Kobiet w ciąży – jak w sposób bezbolesny wykluczyć składniki diety, które nie są rekomendowane dla Kobiet w ciąży.
  • Wpływ odżywiania na wyniki badań krwi.
  • Suplementacja w ciąży.
  • Zaburzenia odżywiania Kobiet w ciąży – w jaki sposób je rozpoznać i jak im zapobiegać.
  • Mleko matki i etapy jego tworzenia
  • Dieta mamy karmiącej – wskazania i przeciwwskazania w diecie
  • Dieta eliminacyjna kobiet karmiących
  • Suplementacja w okresie karmienia
  • Karmienie wcześniaków
  • Sposoby pobudzania laktacji

Zakup pakietu szkoleń pozwala na oszczędność ponad 30%, dodatkowo daje możliwość korzystania z materiałów przez 365 dni!

Darmowa lekcja

Zapoznaj się się z fragmentem naszego kursu, żebyś mogła sprawdzić, czy to materiał odpowiedni dla Ciebie!

Po wpisaniu swojego adresu mailowego, otrzymasz od nas link do fragmentu nagrania:

Czego dowiesz się ze szkolenia:
  • Celem szkolenia Trening Kobiet w ciąży i po porodzie jest wsparcie prawidłowego rozwoju Kobiety, jak i dziecka w okresie ciąży, przy jednoczesnym zachowaniu aktywności fizycznej. Dodatkowo szkolenie obejmuje wprowadzanie aktywności Kobiet po ciąży wspierając spokojny i dostosowany do indywidualnych potrzeb proces powrotu do sportu.
  • Cykl szkoleń podzielony jest na trzy bloki prowadzone przez: fizjoterapeutkę uroginekologiczną Natalię Wawszczyk, trenerkę i terapeutkę mięśni dna miednicy Kasię Wawrzycką,, a także, trenerkę i szkoleniowca fitness, Katarzynę Bigos.
Curriculum
Lekcje:
BLOK I: Fizjoterapia uroginekologiczna – Natalia Wawszczyk
  • Wstęp do szkolenia: wideo
    00:1:00
  • Jakie korzyści daje regularna aktywność fizyczna w ciąży?
    00:8:00
  • Jak zmienia się ciało w czasie ciąży i z jakimi dolegliwościami możesz się spotkać?
    00:5:00
  • Mięśnie dna miednicy – jaką odgrywają rolę w czasie ciąży, porodu i po porodzie?
    00:7:00
  • Bonus: Wprowadzenie do aktywności mięśni dna miednicy
    00:3:36
  • Jak prawidłowo aktywować mięśnie dna miednicy?
    00:3:00
  • Zasady bezpiecznego powrotu do aktywności fizycznej po porodzie.
    00:8:00
  • Najczęstsze dysfunkcje w okresie okołoporodowym i jak je rozpoznać?
    00:10:00
  • Bonus: Jak prawidłowo kłaść się i wstawać
    00:1:48
WEBINAR: Żywienie kobiet w ciąży – Sylwia Lenartowicz
  • WEBINAR: Żywienie kobiet w ciąży
    2:00:00
WEBINAR: Żywienie kobiet po porodzie i karmiących piersią – Sylwia Lenartowicz
  • WEBINAR: Żywienie kobiet po porodzie i karmiących piersią
    1:00:00
BLOK II: Trening mięśni dna miednicy – Kasia Wawrzycka
  • Wprowadzenie
    00:1:00
  • Po co ćwiczyć w ciąży i jak dobierać ćwiczenia pod kątem celu treningowego?
    00:27:00
  • Jak trenować mięśnie dna miednicy w ciąży na przykładzie konkretnych ćwiczeń?
    00:19:00
  • Jaką rolę mają ćwiczenia oddechowe w ciąży i dlaczego są aż tak ważne?
    00:12:00
  • Jak wracać do aktywności po porodzie (część pierwsza)
    00:27:00
BLOK III: Aktywność fizyczna w ciąży i po porodzie – Katarzyna Bigos
  • Jakie aktywności w trakcie ciąży są wskazane, a jakie nie? Dlaczego?
    00:4:00
  • Jak zmienia się ciało w trakcie ciąży? Jak adoptować się do nich pod kątem treningowym? Omówienie konkretnych ćwiczeń.
    00:28:00
  • Brzuch w ciąży i po ciąży? Jak zająć się nim w bezpieczny sposób? Czego lepiej nie robić i dlaczego? Jak ćwiczyć mięśnie brzucha po ciąży i kiedy potrzebna będzie pomoc specjalisty?
    00:15:00
  • 00:12:00
  • Wydzielanie relaksyny, a stretching w ciąży i po porodzie. Praktyka i teoria.
    00:12:00
  • Połóg i powrót do aktywności po porodzie krok po kroku (praktyka. Część 2).
    00:28:00
E-BOOK: 10 zasad aktywności w ciąży
  • E-book: 10 zasad aktywności kobiet w ciąży
    00:00:00

PROWADZĄCE

SZKOLENIE

Natalia Wawszczyk

fizjoterapeutka uroginekologiczna

Fizjoterapeutka uroginekologiczna, mgr rehabilitacji ruchowej, specjalistka uroginekologii i opieki okołoporodowej. Doświadczenie z zakresu fizjoterapii uroginekologicznej zdobywała na kursach i stażach zawodowych w wiodących ośrodkach klinicznych w Wielkiej Brytanii i Szwecji. Jest członkiem brytyjskiego stowarzyszenia „Pelvic, Obstetric and Gynaecological Physiotherapy”, Polskiego Towarzystwa Uroginekologicznego oraz posiada certyfikaty niemieckiego towarzystwa fizjoterapii uroginekologicznej AG GGUP. Jest zaangażowana w rozwój kobiecej fizjoterapii (Woman's Health Physiotherapy) w Polsce.

Kasia Wawrzycka

trenerka

Jest instruktorką fitness, masażystką, terapeutką mięśni dna miednicy metodą BeBo®, trenerką Pelvic Floor Safe. Wiedzę z zakresu pracy z kobietami w ciąży i po porodzie zdobywała na szkoleniach i konferencjach w Polsce (m.in. Medical Pregnancy Training, Medical Postnatal Training, Trening Mamy, Terapia uroginekologiczna okresu ciąży i pooperacyjna) i za granicą (Burrel Education - Metabolic Mummy, JMG Fintess Consulting - Postnatal Fitness Specialist). W swojej pracy kładzie szczególny nacisk na bezpieczeństwo i poprawność wykonywanych ćwiczeń oraz dostosowanie zajęć do specyficznych potrzeb kobiet w ciąży i po porodzie.

Sylwia Lenartowicz

mgr dietetyk

„Uczę kobiety samodzielnego bilansowania posiłków, bez liczenia kalorii. Pomagam odnaleźć się w gąszczu sprzecznych ze sobą porad, które często przyszła mama słyszy z różnych stron” Jest dietetykiem zajmującym się żywieniem mam w ciąży, po porodzie oraz dzieci. Sama również jest mamą. Od 2014 roku zajmuje się tematyką żywienia dzieci do 6-tego roku życia, kobiet w ciąży i karmiących. Początkowo prowadziła warsztaty edukacyjne i kulinarne na terenie całej Polski w żłobkach i przedszkolach. Jest współautorką kilku poradników o żywieniu przedszkolnym. Z małej sali przedszkolnej przeniosła się na sale wykładową gdzie szkoliła lekarzy pediatrów i położne jak radzić sobie z ulewaniami, kolkami i zaparciami wśród małych dzieci poprzez odpowiednie odżywianie i bez użycia farmakologii. Jako ekspert ds. żywienia niemowląt konsultowała trudne przypadki kliniczne. Przez 2 lata współpracowała z firmą Medforum prowadząc webinaria o żywieniu dzieci dla lekarzy pediatrów.

Kasia Bigos

trenerka

Trenerka z wieloletnim doświadczeniem i szkoleniowiec w Polskim Centrum Fitness. Ekspertka ds. efektywnego rozciągania, holistycznego podejścia do pracy z ciałem, bezpiecznego treningu w ciąży i po porodzie. Autorka licznych kursów on-line i specjalistycznych programów fitness’owych i stretching’owych. W swoich kursach pokazuje jak ruchem walczyć z blokadami i rozciągać się bez bólu. Autorka książki o treningu mięśni pośladkowych.