4 students

Dobrze zaplanowany trening to skuteczny oraz bezpieczny trening! Nieważne czy jesteś sportowcem czy też osobą, która trenuje dla siebie!

Przygotowaliśmy dla Ciebie pakiet naszych trzech webinarów w promocyjnej cenie 149zł zamiast 207 zł!

To 6 godzin wiedzy dotyczącej planowania swojego treningu, a w niedługim czasie  uzupełnimy je o kolejne  4 godziny!

 

Po zakupie masz 8 tygodniowy dostęp do materiałów!

 

Te kursy skierowane są do:

  • trenerów personalnych/ trenerów przygotowania motorycznego
  • instruktorów fitness
  • fizjoterapeutów
  • trenerów lekkoatletyki
  • osób którym zależy na bezpiecznym i efektywnym planowaniu swojego treningu

 

Kurs 1-Jak planować trening personalny w oparciu o fizjologię układu nerwowego

Zagadnienia z kursu:
  • Jakie testy wykonać (stabilizacja, mobilizacja, czucie głębokie) by sprawnie ocenić przygotowanie układu ruchu podopiecznego.
  • Poznasz progresję ćwiczeń od lokalnego problemu mięśniowego po globalny wzorzec ruchowy
  • Dowiesz się co to jest dysbalans mięśniowy oraz jak sobie z nim poradzić
  • Poznasz neurologicznie “tipy” jakie możesz zastosować by zmaksymalizować efekty treningowe.
  • Jak istotna  jest znajomość działania układu nerwowego w planowaniu i prowadzeniu treningu personalnego. Jak dzięki tej wiedzy “dopieścić” swój trening by był zarówno efektywny, bezpieczny ale i ciekawy dla ćwiczącego. Oraz jak dzięki wykorzystaniu mechanizmów rządzących fizjologią ludzkiego układu nerwowego wykorzystać w 110% potencjał  podopiecznych.

 

Kurs 2- Siła – zdolność motoryczna niezbędna w każdym sporcie

Zagadnienia kursu:

  • Dlaczego kształtowanie siły jest niezbędne w każdej dyscyplinie sportu , nawet najbardziej wytrzymałościowej.
  • Dlaczego warto mocno o nią zadbać u osób trenujących dla zdrowia.
  • Poznasz działanie fizjologii kształtowania siły, ponadto dowiesz się jakie parametry i ćwiczenia dobierać w zależności od dyscypliny.

 

  • – neurofizjologia siły (jednostki motoryczne , rodzaje włókien mięśniowych, )
  • – „rodzaje” siły
  • – co to jest koordynacja wewnątrzmięśniowa
  • – dobór parametrów i proporcji treningu siły w zależności od dyscypliny sportu
  • – czas „pod napięciem” ważny parametr kształtowania siły
  • -przykładowy trening siły w sporcie wytrzymałościowym
  • – przykładowy trening siły tancerza

 

Kurs 3- Ból w sporcie

Zagadnienia z kursu:

BÓL, CO JUŻ WIEMY, a czego nie

  • Różnice między starym a nowym podejściem
  • Bio-Psycho-Społeczny model
  • Ból: nowe spojrzenie, nowa wiedza, nowa definicja
  • Jak rozmawiać z klientem

BÓL A TRENING

  • Nowa wiedza = nowa rola trenerów (!)
  • Ból ostry a ból chroniczny
  • Zasady postępowania w bólu ostrym
  • Reakcja tkanki na duże obciążenie – czy ból oznacza uraz
  • Rola stanu zapalnego
  • Ból chroniczny: jak zrozumieć, jak planować trening
  • Jak kontuzja wpływa na czucie bólu

Nauczyciel

207.00 zł 179.00 zł