47 students

Harmonogram 2 dnia!

Blok 1- Michał Sówka

  • 10:00-11:15 Blok 1-  Trening siłowy w celu poprawienia elastyczności tkanek -power stretching  

(teoria i praktyka)

  • 11:15-11:30 Pytania&Odpowiedzi

 

  • Przerwa 15′

 

  • Blok 2-Kasia Bigos
  • 11:45-13:00 Najskuteczniejsze ćwiczenia stretchingowe z użyciem gum. Omówienie i praktyka pracy na poszczególnych partiach ciała (praktyka)

 

  • 13:00-13:15 Pytania&Odpowiedzi

 

Blok 1-  podczas tego bloku, prowadzonego przez Michał Sówkę dowiesz się:

  • jak wykorzystać opór zewnętrzny (kettle, taśmy, hantle) do efektywnego uzyskania większych zakresów ruchu u podopiecznych
  •  poznacie mechanizmy jakie rządzą zjawiskiem skutecznego rozciągania z oporem, dowiecie się dlaczego taki sposób rozciągania jest naturalny i bezpieczny.
  • uzyskacie nowe i skuteczne narzędzia do walki ze stagnacją w postępach rozciągania.
  • uzyskany materiał w praktyczny sposób pozwoli Wam wykorzystać neurofizjologię ludzkiego ciała jako sprzymierzeńca w walce z ograniczona mobilnością

 

Omawiany program:

 

  • – siła w poprawie mobilności – mechanizmy fizjologiczne
  • – rodzaje włókien mięśniowych i ich wpływ na globalną elastyczność mięśnia
  • – wykorzystanie odruchów neurologicznych w rozciąganiu
  • -przykłady ćwiczeń rozciągających z wykorzystaniem oporu

 

 

 Blok 2 -podczas tego bloku, prowadzonego przez Kasię Bigos dowiesz się:

  • jak rozciągać się skuteczniej;
  • Jak w praktyce działają mechanizmy związane z rozciąganiem;
  • Do czego mogą przydać się gumy fitness;
  •  Jak ich skutecznie używać;
  • Poznasz ćwiczenia z użyciem gum, które sprawią ogromną różnicę w efektach;
  • Poczujesz na własnej skórze czym jest Power Stretch.

Nauczyciel

199.00 zł