Poznaj 10 najważniejszych zasad aktywności fizycznej w ciąży.

Ciąża i czas po porodzie to bardzo ważny okres w Twoim życiu. Dużo się zmienia, sporo rzeczy wygląda inaczej niż dotychczas. Jak uzyskać balans i spokój, a przy tym czuć się bezpiecznie? Najważniejszy jest Twój komfort i wybory, które Ci służą.

Z tego szkolenia dowiesz się:

Co zyskuje aktywna mama?. Czyli o plusach aktywności w ciąży.

Co i jak ćwiczyć? Rekomendacje.

Jakie są zakazane ćwiczenia w ciąży.

Brzuch w ciąży, czyli jak trenować, aby przeciwdziałać pociążowemu rozejściu mięśnia prostego brzucha.

Mięśnie dna miednicy w ciąży - dlaczego są tak ważne oraz czy trenować je, czy rozluźniać.

Jak bezpiecznie rozciągać się w ciąży i czego unikać.

Ćwiczenia wzmacniające - na które postawić i co z obciążeniem.

Jak ćwiczyć w poszczególnych trymestrach.

Jak zmienia się ciało w ciąży.

Ćwiczenia oddechowe - dlaczego są tak ważna!

Ponad 40 minutowy wykład poprowadzi Kasia Bigos

Kasia Bigos

trenerka, ZAŁOŻYCIELKA

Trenerka z wieloletnim doświadczeniem i szkoleniowiec w Polskim Centrum Fitness. Ekspertka ds. efektywnego rozciągania, holistycznego podejścia do pracy z ciałem, bezpiecznego treningu w ciąży i po porodzie. Autorka licznych kursów on-line i specjalistycznych programów fitness’owych i stretching’owych. W swoich kursach pokazuje jak ruchem walczyć z blokadami i rozciągać się bez bólu. Autorka książki o treningu mięśni pośladkowych.

Pobieram szkolenie Kasi