Ćwiczenia, które warto wykonywać w ciąży

Czas trwania kursu: 12m

Dostęp do materiałów: bezterminowo

24,99 
Enrolment validity: Lifetime

Szczegóły:

  • Lekcja z kursu "Trening kobiet w ciąży i po porodzie"
  • 12 minut z pełnego 5-godzinnego kursu.

O szkoleniu:

Lekcja z 5-godzinnego szkolenia online "Trening kobiet w ciąży i po porodzie".

Czego dowiesz się ze szkolenia:

  • Podział na różne części ciała
  • Omówienie i praktyka

Lekcje:

Ćwiczenia, które warto wykonywać w ciąży? Podział na różne części ciała. Omówienie i praktyka – Katarzyna Bigos

  • Ćwiczenia, które warto wykonywać w ciąży? Podział na różne części ciała. Omówienie i praktyka.
    12:00

Lekcja jest fragmentem szkolenia "Trening kobiet w ciąży i po porodzie"

PROWADZĄCa

lekcję

Kasia Bigos

trenerka

Trenerka z wieloletnim doświadczeniem i szkoleniowiec w Polskim Centrum Fitness. Ekspertka ds. efektywnego rozciągania, holistycznego podejścia do pracy z ciałem, bezpiecznego treningu w ciąży i po porodzie. Autorka licznych kursów on-line i specjalistycznych programów fitness’owych i stretching’owych. W swoich kursach pokazuje jak ruchem walczyć z blokadami i rozciągać się bez bólu. Autorka książki o treningu mięśni pośladkowych.

Enrolment validity: Lifetime